Trwa nabór do 31. edycji Konkursu „Teraz Polska”

Browse By

Do 29 stycznia 2021 r. można zgłaszać produkty, usługi i innowacje do Konkursu „Teraz Polska”. Warto w nim wystartować, bo zwiększają się oczekiwania klientów i konsumentów, zaś Godło „Teraz Polska” symbolizuje cechy i walory, których szczególnie potrzebuje dzisiejsze społeczeństwo.

Minął rok 2020, który z pewnością przez większość zostanie negatywnie zapamiętany.  Pandemia Covid-19 dotknęła nie tylko ludzi, zagrażając zdrowiu i życiu. W zasadniczy sposób wpłynęła również na gospodarkę. Wiele branż wywróciła do góry nogami, niektóre wzmocniła. Zmianie uległy potrzeby konsumentów, co generuje  nowe oczekiwania wobec przedsiębiorców i firm oraz nabywanych produktów i usług.

Dziś chcemy kupować bardziej racjonalnie, jeszcze wyżej cenimy jakość produktu i usługi, ale też bardziej jesteśmy skłonni wybierać dobra wyprodukowane w kraju czy pochodzące od lokalnych wytwórców (wnioski pochodzą z badania społecznego zrealizowanego przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego w październiku 2020 ). Również dlatego – co jest coraz lepiej rozumiane – że niekiedy nasze zamówienie czy zakup mogą zdecydować o przetrwaniu firmy czy utrzymaniu miejsc pracy. Godło „Teraz Polska” jest dziś szczególnie wysoko cenione przez konsumentów i klientów, bo symbolizuje wartości, które w dobie pandemii stają się jeszcze ważniejsze. Dzięki temu Godło „Teraz Polska” staje się dla firm działających w dobie pandemii wartościowym narzędziem promocyjnym. Dziś szczególnie mocno Polacy szukają dla siebie oferty, która spełni liczne oczekiwania, ale także oferty, której można zaufać. To słowo jest kluczem dla sukcesu dzisiaj, ale także jutro, w nowym, oby lepszym świecie. Firmy, produkty i usługi, które sprawdzą się w godzinie próby, zdobędą zaufanie, które będzie procentowało przez dłuższy czas. A Godło „Teraz Polska” kojarzy się dzisiaj właśnie z wysokim zaufaniem i nigdy nie zawiodło ani konsumentów i klientów, którym pozwala wybierać najlepsze produkty na polskim rynku, ani przedsiębiorców, którym pozwala skutecznie i efektywnie promować ofertę.

Konkurs „Teraz Polska” to inicjatywa promująca krajową gospodarkę już 30 lat. W tym czasie wyróżniono ponad 700 laureatów – produkty i usługi tworzone przez firmy reprezentujące różnorodne branże. Godło „Teraz Polska” stało się znakiem rozpoznawalnym przez wszystkich Polaków, zaś dobra nim oznaczone, niezależnie od kategorii, są utożsamiane z wysoką jakością przez 80 proc. respondentów. W dobie niepewności związanej z pandemią koronawirusa Polacy odwołują się do znaków jakości, a w ich hierarchii Godło „Teraz Polska” zajmuje ugruntowaną pozycję.

Krzysztof Przybył

Prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, organizatora Konkursu „Teraz Polska”

Polecamy udział w Konkursie „Teraz Polska”, który oferuje wymierne korzyści dla przedsiębiorców:

• Logo i marka – udział w Konkursie „Teraz Polska” umożliwia pozyskanie praw do posługiwania się Godłem „Teraz Polska”. Ten efektywny znak mogą włączyć do swojej strategii promocyjnej wszystkie firmy działające na polskim rynku, bez względu na wielkość biznesu i jego specjalizację – wystarczy wystartować w konkursie, poddać swój produkt lub usługę ocenie komisji ekspertów i …wygrać. Obiektywne badania społeczno-rynkowe realizowane na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego potwierdzają, że oznaczenie produktu lub usługi Godłem „Teraz Polska” wpływa na sukces rynkowy. Więcej o wynikach badań Godła „Teraz Polska”: https://magazynterazpolska.pl/pl/a/racjonalny-konsument-nieoczywisty-patriota-wyniki-badan-fundacji-teraz-polska

• Kluczowym wydarzeniem każdej edycji Konkursu jest finałowa Gala „Teraz Polska” podczas której wręczane są statuetki i przyznawane są uprawnienia do posługiwania się symbolem „Teraz Polska”. Zwieńczeniem 31. edycji Konkursu „Teraz Polska” będzie uroczystość w Pałacu Prezydenckim w Warszawie, w czerwcu 2021 roku.

WIĘCEJ:

https://terazpolska.pl/pl/g/Final-30-edycji-Konkursu-Teraz-Polska

https://terazpolska.pl/pl/a/Znamy-laureatow-Konkursu-Teraz-Polska

https://terazpolska.pl/pl/a/Relacja-video-z-finalu-Konkursu-Teraz-Polska

• Webinary i dodatkowe wydarzenia online. Znakiem rozpoznawczym Fundacji „Teraz Polska” są liczne wydarzenia eksperckie i networkingowe, które odbywają się przez cały rok i stanowią dla przedsiębiorców startujących w konkursie dodatkową korzyść. Obecnie Fundacja organizuje te wydarzenia online. Są wysoko cenione przez uczestników biznesowych, gdyż zapewniają kontakt z liderami świata nauki, mediów, technologii, kultury.

• Wsparcie medialne – Fundacja „Teraz Polska” zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, silną obecność medialną. Jest to możliwe dzięki szerokiej współpracy Fundacji z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Ekwiwalent reklamowy obecności laureatów Konkursu „Teraz Polska” w mediach jest znaczący i w wielu przypadkach przekłada się na spektakularny sukces przedsiębiorców, produktów i usług. Ponadto Fundacja wydaje Magazyn „Teraz Polska”,  na łamach którego promuje dokonania laureatów Konkursu „Teraz Polska”. Organizuje wywiady, fotoreportaże, realizuje materiały wideo i prestiżowe wydarzenia eksperckie, do których zaprasza laureatów Konkursu „Teraz Polska”.

Nasze projekty medialne:

https://terazpolska.pl/

https://magazynterazpolska.pl/

https://www.facebook.com/TerazPolska

Termin nadsyłania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska” mija 29 stycznia 2020 roku.

Szczegółowe informacje dotyczące warunków udziału w Konkursie można znaleźć na stronie internetowej www.terazpolska.pl. Można również kontaktować się bezpośrednio z organizatorem: tel. 22 826 01 91; e-mail: konkurs@terazpolska.pl